/ Kött / Middag /

Hello Husman!

Detta kräver inte närmare presentation. Husmanskost när det är som godast. Och när det kommer till husman så är väll köttbullar med kokt potatis, lingonsylt, saltgurka och brunsås kungen av dem alla? Behövs nog ingen vidare beskrivning då jag tror var eviga svensk kan laga detta med förbundna ögon - men det gör inte att det smakar mindre gott för det!
 
Vilken är er favorit när det gäller husmanskost?
#1 / / Lisa:

Oh gudars skymning så gott de såg ut!! :)

#2 / / JUNITJEJ:

Åh, så gott! Jag älskar fläskkotlett med potatis och en god sky.

#3 / / Ljuvliga Drömmar:

Husmanskost när den är som bäst!!

#4 / / Emmelie:

Oj så smaskigt. Köttbullar är fantastiskt men min husmansfavvo blir nog kålpudding eller ärtsoppa. MUMS!

#5 / / K-S:

Så gott så gott!

#6 / / Joe:

Mums! :) ja, de där är nog min favorit också!

#7 / / C by Caroline ❤️:

Åh vad gott! :)

#8 / / Fani:

Ae shit så gott. Verkligen vattnas i munnen utav bilden liksom, haha

#9 / / Robex Lundgren:

läckert

#10 / / Mia:

Älskar husmanskost, så gott! Min favorit är potatismos med hemgjorda köttbullar och gräddsås :)

#11 / / Rund är också en form!:

Åh, super-wow-åååååh-gott! Haha!

En (annan) favorit är kalops!

Kram M

#12 / / Sofia:

Jag är inte så mycket för husman alltså. Inte ens köttbullar. Och framförallt inte kokt potatis. ;) Men det ser gott ut! ;)