/ Kött / Lunch /

Pasta med svamp, sidfläsk, ricotta & spenat

En ledig tisdag med en miljoner saker att fixa. Så skönt att kunna checka av lite från listan för att sen bara sätta sig helt nöjd i soffan och andas där efter. Helt enkelt en dag helt i min smak. Ibland orkar man däremot inte att fantisera ihop maten själv och då funkar det att hitta nått recpet som känns lockande och köra.  
Väldigt sällan jag lagar efter recept utan oftast ser jag nån bild på nått som ser mumsigt ut och kör. Men idag hitta jag denna pastan på Zetas hemsida och måste säga att det blev riktigt gott. Får nog laga den igen fast med lite justeringar tror ja då jag kände att något fattades trots den goda smaken.  
#1 / / Ninni:

Shit va gott! Det enda som fattas är sidfläsk. Springer förbi saluhallen på lunchen och lagar detta first thing när jag kommer hem. Ser och låter bara för gott för att inte testa. Tack för tipset! kram Ninni

#2 / / Rund är också en form!:

Har det tystnad här med...? :-(
Kom över ett inlägg jag hade länkat till din träningsblog och insåg hur mycket jag saknar den.

Hoppas du har det fantastiskt!
Kram M